En massa prat

Det var ett tag sen jag bloggade. Men allting har rullat på som vanligt kan man säga :) Red min stjärna igår och det gick klockrent rätt igenom helaa ridpasset. Vi tränade bommar varvat med mycket lydnad. Gick toppen! 
 
Bloggen har hamnat lite i skymundan under sommarlovet.. När det är fint väder vill jag inte sitta inne och leverera inlägg utan vara ute och umgås med nära och kära. Därför bloggar jag när jag har tid och framförallt lust. För helt ärligt, ibland orkar man faktiskt inte blogga eller ens starta datorn. 
 
Imorgon ska det trimmas igen på banan. Men jag funderar på att lägga upp lite höjder på hindrerna och sedan varva de med ännu mer lydnad. För det är de som hon kan strunta i ibland och inte lyssna fullt ut. Speciellt när höjderna blir högre på hindrerna. Men efter all träning så har det gett ett fantastiskt resultat så det är bara att fortsätta, för just nu känns det som att det bara kan gå åt ett håll - åt det positiva hållet såklart :D

Kommentarer:

1 Josäfin Andersson :

Mysig blogg :D

2 Josäfin Andersson :

Mysig blogg :D

3 Linnéa:

fantastiskt fin header! Aviis ;)

4 Daniela:

jättehärlig header! :D

5 Wilma:

Har du gjort headern själv? Superfin!

6 Elin:

Härligt att det gick bra! :)

7 Tuva:

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara superkul om du ville ställe en fråga :D Tack på förhand!
http://fattagaloppen.blogspot.se/2013/12/fragestund.html

8 Sanna:

Ladda ner blogg.se appen? :)

9 Lollee:

Lycka till med hoppningen! :)

10 Isabelle:

Härligt med ett bra ridpass :D

11 Kajsa:

Vad roligt att ridpasset gick bra :D

12 Alexandra :

kul att de gick bra, jätte cool header

Kommentera här: